Hvornår kan jeg træne SUP?

Se oversigt over træninger i CWS længere nede på siden!

Ny SUP’er

For at begynde til SUP skal du melde dig ind i CWS (brug knappen til højre) og herefter deltage på tre introduktionshold á ca. to timers varighed eller tage introen over en weekend på to gange tre timer.

Introforløbet sørger for, at du bliver ordenligt præsenteret for klubben, møder andre nye medlemmer og instruktører, får viden om udstyrsregler, sikkerhed og havnereglement samt optimerer dine basale SUP-færdigheder.

Efter intro kan du deltage på almindelige træningshold. På træningsholdene kan du forbedre dine SUP-færdigheder og træne såvel teknik som udholdenhed og padleture.

Erfaren SUP’er

Er du erfaren SUP’er og er f.eks. frigivet i en anden SUP-forening, kan du kontakte sup@copenhagenwatersports.dk og evt. nøjes med en intro til foreningen og udstyr, før du starter træning.

Frigivelse

Efter minimum tre almindelige træningsgange er der mulighed for at blive frigivet, hvorefter du ud over træning frit kan benytte udstyret og tage på vandet med andre frigivne medlemmer – også uden for den organiserede træning. Efter frigivelse er det ligeledes muligt at deltage på øvede hold.

Open SUP

Hvis du blot har lyst til at snuse til SUP afvikler Copenhagen Watersports tre Open SUP i løbet af 2018. Her kan du gratis og uforpligtende prøve SUP af. I løbet af maj opretter CWS det første arrangement, som forventes at blive første weekend i juni. Du tilmelder dig via knappen til højre.

Spørgsmål?

Kontakt Ditte Toft på copenhagenwatersports@gmail.com, såfremt du har spørgsmål angående SUP.

Introforløb

Intro 1: Introduktion

Intro 2: Teknik og sikkerhed

Intro 3: Teknik og cruising

CWS giver mulighed for at gennemføre intro i hverdagene eller over en weekend, hvor man på to dage tager alle tre introer.

Træning – lige uger

  • Mandag
  • SUP intro
    (18.00-20.00)
  • SUP træning
    (18.00-20.00)
  • Tirsdag
  • SUP øvet
    (18.00-20.00)
  • SUP træning
    (18.00-20.00)
  • Onsdag
  • SUP træning
    (18.00-20.00)
  • SUP træning
    (18.00-20.00)
  • Torsdag
  • SUP træning
    (18.00-20.00)
  • SUP træning
    (18.00-20.00)

Træning – ulige uger

  • Mandag
  • SUP træning
    (18.00-20.00)
  • Tirsdag
  • SUP øvet
    (18.00-20.00)
  • Onsdag
  • SUP intro
    (18.00-20.00)
  • Torsdag
  • SUP træning
    (18.00-20.00)

Weekendintro

  • 26.-27. maj
  • Lørdag
    (10.00-13.00)
  • Søndag
    (10.00-13.00)
  • 16.-17. juni
  • Lørdag
    (10.00-13.00)
  • Søndag
    (10.00-13.00)
  • 7.-8. juli
  • Lørdag
    (10.00-13.00)
  • Søndag
    (10.00-13.00)
  • 28.-29. juli
  • Lørdag
    (10.00-13.00)
  • Søndag
    (10.00-13.00)
  • 18.-19. august
  • Lørdag
    (10.00-13.00)
  • Søndag
    (10.00-13.00)
  • 8.-9. september
  • Lørdag
    (10.00-13.00)
  • Søndag
    (10.00-13.00)